Merhaba anneler benim az cok hikayemi biliyorsunuz 20 gün önce doguma 2 hafta kala oğlumu kaybettim anne karnında cok zor bir süreçten gecıyorum yenı bır evlat benı hayata bağlar diye düşünüyorum ve 6 ay korunduktan sonra yeni bir hamılelık düşünüyorum belkı yeni bir evladın varlıgı benı hayata tutundurur 2.kez anne olup ve sezeryan dogum yapan arası en az 6 ay olan anneler nolır bana umut verin 😔🙏