Nasippp canım ben bir ay önce de yaptım ovülasyon testi ozaman 15. Ve 16. Gün yumurtlama olmuştu canım. Bu ay 1 gün önce oldu canım. Ben 1senedir test sonuçları ile uğraştım. Kendimi toparlamaya çalıştım. Rabbim elbet uygun bir zamanda bize de nasip eder hepimize🙏🙏