Sermec27 canım imtihan dunyasindayiz bu dertlerin kalıcı olmadığını bilerek eşinle bu zor günlerini geçeceğine inanarak birbirinize destek olup dua edeceksiniz betesin beterleri var bundan beteri me olabilir ki diyorsunuz belki ama ben hastane de yatarken çok ağlıyordum ebem bana sen eğer başka kişilerdeki dertleri gorseydin haline şükrederdin dedi çocuğu tecavüze igrayan hastasını mi anlatmadı kız değil bir de dedi neler anlattı bana ama işte bizler kendi derdimizi dert biliyoruz Allah çok büyük biz de yaşadık ve geçti evet hatırladıkca çok zordu diyoruz eşimle agladimiz günlerimizi unutmadık ama yine bebeğimiz oluyor çok şükür Allahım kayinbaban da acil şifalar versin tez zamanda iyileşip sizin bebisinizi görmeyi nasip eder