Benimde enfeksiyonum varmış ama bir şikayetim yoktu sancı yanma kaşıntı vs.Ama duş öncesinde özel bölgeyi karbonatlı ılık suyla yıkardım akıntı durumuma göre gerçekten rahatlatıyor sanırım bundan dolayı şikayetim olmadı.Antibiyotik kullanmaya başladım dünden beri bol su içip ayran yoğurt tüketmeye gayret ediyorum bakalım geçecek inşaallah Allah’ın izniyle.