Hamileliğimden önce vardı hamile kaldıktan sonra 5. Ayıma kadar toz şaselerden 3-4 defa içtim, antibiyotik kullandım yine geçmedi bol bol su da içtim tabi ki.. en son artık daha etkili bir antibiyotik verdi doktorum düzenli olarak kullandım şuan ki durum ne bilemiyorum maalesef hastaneye gidemiyoruz bu dönemde🙄 inşallah geçmiştir.. ben çözümünü bulamadım😕