Akdenizbebisi ben süt ve ürünleri çok tükettim, muz yedim, bir de kansızlık olduğu için keçiboynuzu pekmezi yedim Bi ara yoğurdun içine keten tohumu koyup yiyordum. farklı olarak onun dışında çok da değişik Bi şey yapmadım aslında. Bence yapısal bir şey de olabilir eşim de ben de ufak tefek insan lar değiliz.