Nurak bebegimin suyu gayet iyi cok şükür bir sıkıntı da yok. Doktorum bana seni 1 hafta daha bekletebilirim ama riske atmak istemiyorum bu yuzden hem benim isteğim uzerine hemde doktorumun suni sanciyla olucak zaten biliyosun ki gun geçtikçe virüs belâsı artıyo keske tam 40 haftalikken yapsaydik diyorum ama herseyin hayırlısı.