Lillax okudum ve rahatladım. Çünki başından beri norml doğum düşünüyorum. 35 haftalığım, olur da ters durum olursa sezeryan olmak zorunda kalırsam naparım korkusuyla gün sayıyorum. Allah analı babalı büyütsün bu arada. Sağlıklı ve hayırlı evlat olsun.🙏 ben sezeryanın sonrakı aşamasından korkarım hep. Çekeceyim ağrıdan, acıdan. Ama bir az da olsa bu yazınız rahatlattı beni. Çünki ben de çok nazlı birisiyim ve adet sancısına bile dayanamayıp kıvranan insanım. Her kes için hayırlısı neyse o olsun