Deryayaman Ssultann bende ptesi yatıyorum sunı sancı ıle dogum başlıycak sancım var ama hıc acılmam yok o yuzden cok korkuyorum
Ssultann Deryayaman ayy hayırlısı olsun bende de kasılma var sancı hissetmiyorum 1 cm açılma var ve bugün omzundan boynunun yanında kordon olduğunu öğrendim 😞
SnmTt Dilaraada benimde aynen plesentada sorun olduğu için riske atmak istemedi doktorum yoksa normale doğru gidiyoduk. Hakkimızda hayırlısı olsun 🙏🏽