SnmTt Kızlar pazartesiYe gün verdi doktorum sezaryen için. Aşşşşşırıı korkuyorum, endişeliyim gerginim 😑 var mı Aynı durumda olan??
Ssultann SnmTt benimde pazartesi yatış suni ile olacak benim normal denicez hayırlısıyla heyecan korku karışık 🥰
derinseda SnmTt benmde salı endişeliyim biraz ama beklemektende skıldım bi yandan bir an önce bebişime kavuşayım diyorum virüs darladı beni iyice kaçıncı haftanızda oluyorsunuz
derinseda Mervebarlin benmde salı sezeryanmı sizinkide bende de korku telaş panik hepsi bi anda valla
SnmTt Mervebarlin yaa bende aynı durumdayım bütün duygular birbirine girdi. İçimiz de buruk kimse yanımızda olamıcak virüsten dolayı hayırlısı artık hakkımızda
SnmTt Ssultann hadi hayırlısı🙏🏽 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin gerçekten çok zor bi süreç ama sonu güzel olucak inşallah
Deryayaman Ssultann bende ptesi yatıyorum sunı sancı ıle dogum başlıycak sancım var ama hıc acılmam yok o yuzden cok korkuyorum
SnmTt mervik21 ay ne biliyim aşama aşama nişan falan gelerek doğsaydı daha mı iyiydi diye düşünüyorum🤔 böyle bi anda hadi doğum diyince bi tuhaf oldum hazırlıksız gibi
SnmTt derinseda evet virüs açısından çok iyi oldu tek iyi tarafı belki de hatta. Bi an önce alır eve gideriz diye düşünüyorum sağ salim🙏🏽
mervik21 SnmTt her doğumda nisan gelmez benim hiç bir belittim token aniden sancıyla kendimi dogumhanede buldum
mervik21 SnmTt rabbim gönlüne göre versin canım tabiki zor yalan yok ama abartıldığı gibide değil ben 1 tane doğurdum mesela 2.yi bekliyorum tecrübeyle sabit 😀
SnmTt Heartbeat sizin heyecan 2 bebeklik hemde daha da fazladır ☺️☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏽