Gizemito asl_1 bu arada benimde ilk gebeliğim boş gebelikti çok endişe duymuştum. Ancak germeyin kendinizi inşallah sıkıntı çıkmaz minik kalp atışlarını duyarsınız 🥰
Burcu35_09 asl_1 ben 6+5 de gördüm bebeklerimi.ilk defa gitmiştim kalp atısı için ama ikiz çıktılar kalp atıslarınıda duyduk. Hayırlısıyla duyarsınız inşallah 🙏🧿
Duyguaydin81 asl_1 canım benimde ilk gebeliğim kimyasaldı ikinciye hamile kaldığımda yine aynı şey olcak diye içim içimi yedi ama çok şükür şuan 21 haftalığım Allahım izin verirse sağlıkla gelir inşAllah 7+3 te kalp atışını duymuştum bende ☺️