asl_1 aynı korkuyla bnde gitmiştim çünkü bnde ilk bebeğimi kaybettim hatta sedyeye uzandığı da bile duyamicağımı düşünüyordum istemsizce hep bu düşünce vardı içimde ama doktor kalp atısını dinletince oh çok şükürr dedim doktor bile güldü 😊 insallah sende duyacaksın 🙏😘