hilal-ali32 Merhaba Güzel annelerrrr Malum kuaförler kapalı doğumuma az kaldı zaten hijyen açısından evde yapmak her zaman daha mantıklı diye düşünüyorum Epilasyon/epilatör cihazları hakkında hiçbir bilgim yok. Ne marka önerirsiniz ? Fikirleriniz neler
mervik21 hilal-ali32 braun silk epil 9 suda çalışan modelini kullanıyorum gayet memnunum ama biraz tuzlu canım internetten bi bak istersen
Asilzadesi hilal-ali32 braun silk epil 5 mor suda kullanılabilen çok memnunum 7 veya 9 okadar para vermeye gerek yok ben akakcede özellik karşılaştırarak aldım mudaillerine göre en iyisi diyebilirim özelliklerini karsilastirin öyle karar verin 😘🌸
hilal-ali32 Tugce1803 ne kadara aldınız ? İnternette çok farklı fiyatları sayfanın biri 170 derken diğeri 350 demiş mesela
mervik21 hilal-ali32 vallahi eski modellerden daha çok memnun herkes silk epil 3 4 5 bunlardan daha memnunlar genelde bi arkadaşım 7 8 yıldır braun silk epil 2 yi kullanıyor benimki sözde suda çalışıyor hiç de denemedim 😀
mervik21 hilal-ali32 bende kendikimden memnunum ama yeni aldım sayılır 1 yıl oluyor olmuyor hemen hemen şimdilik bi sıkıntı yok
Asilzadesi mervik21 ben 10 yıl kullandım eski modellerden olandan daha yeni bu 5 olanı aldım eski ve yeni karışımı bişey olsun dedim ne tam eski ne tam yeni çünkü yenilerin pil ömrü az oluyor ve bir makina kadar pil parası veriliyor (batarya) eski ürünler hep daha sağlam yapılmıştır basit ama çok sağlam 😂🌹
Ssss4848 hilal-ali32 ben beyaz eşya satan mağazadan almıştım braun markası 150 tl almıştım cok mennunum
Wonderanne hilal-ali32 Braun kullanıyorum ben eski modellerden ama çok iyi çünkü başlık değiştirilebiliyor
Wonderanne hilal-ali32 valla benimki baya eski 2004te falan alınmıştı kutusu yok serisini bulabilirsem yazarım canım
Wonderanne hilal-ali32 buldum kız https://www.gittigidiyor.com/epilasyon-agda/epilator/braun-3870_spp_420354?id=484532552&utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=390030631645&utm_term=75110733530&ga_prodid=484532552&ga_merchantid=129822500&sc_gcsp=gg&gclid=Cj0KCQjwmpb0BRCBARIsAG7y4zaI-aSJ66uYh552Nwd6qhfppm4AyrMD49BCc5yes7Qm1I8Oc8-OYwsaAqqnEALw_wcB benimki bundan
mmylmz hilal-ali32 canım cıhazı ben özel yerde kullanamıyorum. kullanan varsada alkışlıyorum. ama tabıkı temızlık açısından ıyı evde ağda yapmaktan daha kolay.
hilal-ali32 mmylmz bende kullanamam kesin yaa tam da onun için alıyordum ayıp olmazsa neden kullanamıyorsunuz ?
Zehraaktas mmylmz bende kullanamıyorum çünkü çok aşırı acıyor kullananlar var mı acaba tamamen tüy alana kadar