Evita Rehank hastanelerde hemşireler dr şar iyiler merak etme. Etrafımdaki insanlardan da hep iyi şeyler duyuyorum.
Evita Rehank direkt kuzeydeymişsin, o tarafları bilmiyorum. Ama almanyada insanlar doğumdan enelerden hemşirelerden çok memnunlar, hiç korkma.
Evita Rehank almanlar da iyi sıkma canını, bunları düşünüp şimdiden kendini strese sokma. Onların işi bu severek yapıyorlar.
-MelteMerve- Rehank bende Almanyadayim canim fuldada oturuyorum ama daha dogum yapmadim 29+4um ikinci gebeligim bakalim nasil olcak. Hic korkma yardimci olurlar ebeler hemsireler kac haftaliksin
Rehank -MelteMerve- 26+6 hamileyim bilmiyorum şimdi bu virüs de var çok korkuyorum benim burda kimsem yok
Alyali Ben Nrw de kalıyorum 24+1 burdaki hastanelere hamileleri almıyorlar anca cok önemli durum varsa kanama gibi falan doğuma tek giriyorsun yanınada kimse almıyorlar
Evita Zuleyhaaslan bayernde sadece eşleri alıyorlar, onda doğumu bekleyebiliyo ana gece kalamıyo, günde 1 defa ziyaret hakkı var hastanede kaldıgın sürede.
Pren-annesi2 Rehank canım Almanya da yaşamıyorum şimdi ama bi süre orda kaldığımda doğumumu da orda yaptım