Rehank valla herkesin söylediği şey, çok ilgili çok alakalı ebeler yardımcı oluyormuş, dil bilmesen bile sana anlatmak için uğraşıyorlarmış. Burda doğum yapan herkes çok memnun. Normal doğum, emzirme için çok yardımcı olıyorlarmış. Bebeğin bakımı için sürekli bilgi verip gösteriyorlarmış.. Yani ben de ilk defa doğuracağım ama biraz rahatım. Eşimin ameliyatında bile bebek gibi bakıyordu hemşireler 😀