Minicikkiz oksapar kullanıyorsun sanırım canım.Ben kendime asla iğne yapamam göbekten hele hiç 🤯 Doktorum kolumdan da yapabileceğimi söyledi , eşim sağolsun kolumdan yaptı iğnemi ve bir kaç kere acı hissettim çok hafif harici rahattı.Kolundan dene istersen , yapabilecek biri varsa eğer 🤷🏻♀️