Minicikkiz ayy kıyamam yaa😁 ben önceki hamileligimde de kullandım, baya profosyonel oldum 🤭 kol dan da oluyor ama alan küçük kasa gelme ihtimali yüksek. Bacaktan yaparken kalcana yakın kısmına yap orası bol yağlı 🤣 yavaş yavaş ver ilacı. Yanma yaparsa pat pat vur dagiliyo rahatliyo.iğneyi çekince de vur yakarsa ama ovma. Başka da bise gelmedi aklıma 🤭 hadi bakalım kolay gelsin . Yarın yapınca yaz bana 🤣🤣