Deletedmom627372 Gamzeozdemi 32+2 haftalığım cnm önce decavit içiyodum gebeliğin başlarında sonra içemedim sanki mideme dokunuyo gibi oldu doktorum elenatal 1 önerdi onu içtim vitamin olarak magnorm ve gynoferon kullanıyorum
Rabia-22 AtaMommy vegaferon ne? pregnom bende kullanıom.vitamın balık yağı yazmadı doktorum ıcınde var dedı ama.
Giz4110 Gamzeozdemi hayır canım ağrım yok şükür 🙏 bağışıklığım için d vitamini dedi, kasılma kramp olmasın diye de magnezyum dedi bana o yüzden vermiş. Demir ilacımı da hafif düşük diye verdi içinde folik asit de varmış
Sezinsenkal Akduygu feramat hapmi şurup mu ben ferplex fol alıyorum mide bulantısı ve kusma yapiyo bu ara
Nur5516 Gamzeozdemi 15 haftalık şuan d vitamini folik asit ve bulantı için prilam kullaniyorm haftaya folik asiti bırakıp decavit e başlayacağım 🥰
Tatlisannedilekk Gamzeozdemi 13+3haftalığım. Devit, decavit, ocean mommy, maltofer ve progestan kullanıyorum. Bulantım olduğu zamanda prilam içiyorum. Yok yok maşallah😀🤭
Gamzeozdemi Tatlisannedilekk canım doktorum ocean mumuy verdi baska ilaca herek.yok dedi decavit fakanfalan kullaniliyomu onla berber
Tatlisannedilekk Gamzeozdemi cnm 12haftalıkken kontrole gittiğimde doktorum artık folik asiti bırak demir haplarına başlıcaz bunları aksatmadan kullan dedi söylediğim ilaçları yazdı onları kullanıyorum.
Nehir66 Gamzeozdemi 34 haftalığım kan ilacı gyno ferro sanol- vitamin ilacı femix omega kullanıyorum canım 🥰