Canım az daha sabret dicem ama bend adetime 9gün önce silik çizgi gördüm hergün cılgınlar gibi test yaptım kayboldumu diye en son adetim 3gün geçince kopkoyu bir cizgi gördüm bir poşet kullanılmış teste sahibim 🤣 herkes benimle dalga geçti ve asla o kadar erken göremezsin diye allahtan eşim şahidim ve gerçekten hamileymişim yolsa kimseyi inandıramıcaktım 🤣 Rabbim gönlüne göre versin evet şuan bir çizgi gözküyor inşallahh vardır😊 😊