Zehra333 yok canım neden bıkalım ben kendi adıma konuşayım. Bıkmam dinlemeyi anlatmayı severim benim de bilmediğim okadar çok şey varki bende soruyorum herkese daha 14 haftamdayım Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah bende kimyasal gebelik geçirmiştim kasım ayında duan 14 haftalıgım bu hamileliğimde de düşük tehlikesi vardı