kelebegim123 ben en basidinden tavuk gogusunu kus basindan küçük dogruyorum tencere aliyorum kavuruyorum suyunu saliyor biraz karistiriyorum tuzu ekliyorum suyunu cekince hafif biraz yag ekliyorum karistiriyorum kapatmaya yakin pul biberi ekliyorum lavas aliyoruz ve domates sogan ve maydanoz sogan ve domatesi ince ince dilimliyorm ve soganimi sumakla terbiye ediyorum maydanozumu da kucuk kuc dogruyorum ardindan lavaslarimi tenceredeki yaga banip icine eti sogani domatesi ve maydanozu serpiyorum sariyorum cok lezstli oluyor ayni sekilde kirmizi ettide yapabilirsin…