KubrAbdullahh Şuan bütün kadın doğum doktorları normal doğurmayı beklememeyi öneriyo, çünkü ülkenin hali ortada hastanelerin hepsinde virüslü hastalar var ve hastane çalışanları ister istemez o hastaların yanınada gidiyo şuan hastaneler bi nebze daha güvrnliyken sezeryan olup bebekle eve gelmeyi öneriyo, bizede 15 gün sonra sezeryan tarihi verdi, normal yada sezeryan önemli olan sağlıkla o hastaneden çıkabilmek. Yenidoğan bebek daha bağışıklığı yokken çok kolay mikrop kapabilir. Doktorunuzun tavsiyesini önemseyin derim.