KubrAbdullahh valla galiba normal canım ya çünkü öyle bişey demedi çatı muayenesi olmadim insallh sonradan sorun çıkmaz normal istiyorum ben her şey yolunda gider se aynı gün cıkartacaz doğumdan sonra dedi randevudan önce doğum başlarsa her an gelebilirsin ambulansı arayıp dedi burda kendin gidemiyorsun arabanla ambulans çağırmak zorundasın.
Ha bide Bugün doktor böyle kulak çubuğu gibi ama daha uzun birşey soktu içime ama nasıl acıdı örnek mi aldı ne yaptı bilmiyorum Sanda yaptilar mi ne için yapıyorlar bı bilgin var mı