3.aydan sonra boyayabilirsin dedi ama 5.ayda boyadım saçlarım sarı iyy kabus gibi oluyor bide 7.5 ta boyadım şuan 37+4 boyasammi lohusalikta emzirmeden belki boyamamam diyorum saç derisinden emilip plesantasi geçip emilmesi oldukça zor bence hatta imkansız sürekli dus alıyoruz şampuan ve krem daha zararlı allaha emanet inşallah