Mirra Humameryem bende de hiçbir belirti yok sadece çok uykum geliyor 8 haftalığım bende bazen tedirgin oluyorum ama gayet normal bence
eliftayfun Humameryem bende korkuyorumya.belirti.olmayinca bişey mi oldu diye sizin sonuç ne oldu acaba