Bsrlmnemr evet canım o ilacın o şekilde yan etkileri olabiliyor, bende de çok ciddi kabızlık yapıyordu 1 haftayı buluyordu nerdeyse, tuvalette çok ağladığımı bilirim. Kullanmak istemedim, doktorum da damardan yükleme şeklinde vermeyi önerdi. Şu ana kadar 2 defa serum takıldı, her gidişimde kan veriyorum duruma göre gerek var ya da yok diyor doktorum. Bi de protein ağırlıklı beslenme önemli. Böyle takviye edebildik biz