Slm anneler hep burda doğum yazılarını okuyodum şimdi sıra geldi kendi doğumumu anlatmaya belki bilenleriniz vardır bazı gönderilere yorum yapmıştım agrım sancim var diye öncelikle cuma günü kontrolüm vardı gittim saat 3 gibi belim ağrımaya başladı yürüyemez oldum ve o gün bugündür ağrı cekiyodum ama son 2 gece çektiğim ağrı sancıları tarif edemem uyutmadilar yatakta döndüm durdum geçen gece yani salı gecesi aşırı bel agrım vardı tabi karin kasık agrisi da baskı falan vardi sabah oldu oglene kadar uyudum zar zor kalktım yemek yaptim uzandım derken sancılar çoğalmaya başladı çocuğum saolsun çok baskı yapiodu akşam 7 gibi kaynanama hastaneye gidelim dedim tuvalete geçtim ki kahverengi mukus geldi saat 8 buçuk gibi hastanede oldum abim getirdi hastaneye eltimi evinden falan aldık hastaneye geldiğimde 2 cm açıklık vardı ama baskı ona gore fazlaydı aradan 1 saat geçti acikligim 6 cm olmuştu ve bn dayanamaz olmuştum artık kivraniodum ki hastane odasında sıcak suyla belime kasiklarima su tuttum o sırada ıkınmam geldi yarim saat geçti geçmedi kendimi koltuğa sarılıp ıkınıp suyumu patlatırken buldum hemen ebe geldi yatağa yattım ve sanırım 2 ikinmada doğurdum ebe kesi atti dayanamadım bağırdım ve o sıra çocuğumun aglamalarini duydum hemen kucağıma koydular silip aldılar ebe göbeğini keserken de ebemizin üzerine 2 kez çişini yaptı yavrum sonra icimden eşini cikardilar ama dikis bölümünde canim cok yandi bagirdim bile dikisti temizlikti 20 dk surdu 5 dikisim var yarim saat sonra emzirdim şuan uyuyo ve uyanmak bilmiyo bu arada sutumde gelmedi 2 kez mama verdik biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin