Simgee987 yüksek şeker değerleriyle hamile kalmak bebek için bazı riskler oluşturabiliyor bende hamileliğimden önce şeker hastası olduğumu öğrenmiştim ve doktorum kesinlikle korunmamı değerlerimin normale dönmesini istemişti üç ay tedavi gördükten sonra hamile kalmıştım o kadar dikkat etmeme rağmen diyet ve insülin kullanmak zorunda kaldım hamileliğimde şeker hamilelikte basit bir hastalık değil önleminizi almanız sizin için daha iyi olur…