Zehramomm benim akşam gelmişti ertesi gün akşam doğdu çünkü sancılarım da başlamıştı evet değişiyor belki kişiden kişiye ama biz bilemeyiz doktorunla mutlaka görüş nstye vs bakılsn en azından evet riskli bi zamandayz ama inşallah sağlıkla kucağına alırsın