Gunesinponcikannesi Damla3234 doktoruna söyle bu durumu magnezyum ve kalsiyum başlaması gerekiyor. Muz tüket bide o biraz rahatlatıyor
Slmmrt Yildizzz benimde sırt ve kuyruk sökümü ağrılarım var benim de 20+1 2 akşamdır daha çok hissetmeye başladım haraketlerini birkaç gün önceye kadar bir gün hissedip bir gün hissetmediğim oluyordu
Gunesinponcikannesi Slmmrt muzda magnezyum olduğu için o çektiğin ağrılara iyi geliyor ben şu an hem takviye vitamin olarak magnezyum kalsiyum içiyorum muz yiyorum ama bana mısın demiyor sabaha kadar uyku yok :) 10 da uyuyup 1 de uyanıyorum sadece gündüz uyku düzenim bu
Slmmrt MiraysMom evet normal ben 20+1 im iki akşamdır daha çok hissetmeye başladım geçtiğimiz haftalarda çok çok nadir hissediyordum
Esrdrn Deletedmom_3 merhaba kaburga ağrısı bende de oluyor 19 haftalığım daha önce de olmuştu doktor inceledi ama bi sıkıntı çıkmadı sanırım normal şimdi de genelde akşamları Ağrı oluyor yatınca geçiyor
Deletedmom_3 Esrdrn merhaba ben doktora soramadım henüz ama benimde tam tersi otururken ayaktayken fazla bisey yok ama sag tarafima yatamıyorum hemen agri giriyo okadar ozledim ki sag tarafima yatmayi sola yata yata kolum çürüdü resmen 😊
Esrdrn Damla3234 ben 17 haftalıkken hissetmeye başladım ilk başta pıt pıt gibi şeyler oldu kasıklarıma yakın 19 haftalığım bazen irkiliyorum baya belli ediyor kendini çok güzel bi his ☺️
Slmmrt Gunesinponcikannesi Gunesinponcikannesi bende muz faydalı olduğu İçin her akşam yatmadan önce bir muz bir bardak süt içiyorum bunu da öğrendiğim iyi oldu :) benim sırtımda skolyoz var oda tetikliyor sanırım ağıırlaşmaya başlayınca daha çok zorluycak gibi
Mervenisa Kizlar bende suanda 21 haftadayim ama son adet tarihim 2 kasim dedim ama tam emin deilim 4 ekimde olabilir ultrasonda belli olurmu kac haftalik oldugu virusten dolayi gidemiyorumda hastaneye 🙊
Fatmanur3232 Damla3234 canım 19 haftamdan sonra bendede başladı şimdi 23 e gircem hayla devam ediyor bebek büyüdüğü için organlara baskı yapıyormuş ve agırlık yapıyır 😑olsun büyüsünlerde biran önce bunlara razıyım 😍 kasıklarında ve belinde kasılman çok olursa doktoruna başvurmanı tavsiye ederim ❤️❤️
Mervenisa Nino saol canim benim bide sezeyan olunca hafta veriyolar 39 da alinacak onun icin endiselendim