Fatmanur3232 kanamalı bir hamileydim kanama kesilince kasılmam başladı doktorun tahmini enfeksiyona bağlı kaybım ,idrar yolu enfeksiyonum hiç olmadı,şimdi yine hamileyim bu haftalarda rahim boyum ölçülüyor ama yetmezlik olduğunu düşünmediler yetmezlik olsa ağrı falan duymazdın açılırdı rahmin dediler ,kısalırsa ama serklaj olcak tabi bende o konuda kararsızım ya varsa diyorum …