Ben gebelikde çıkan tansiyon nedeniyle 31. Haftada dogum yaptım, 20gündür küvezde oğlum, 1.250 gram dogdu, şuanda 1.600 gramda, süt sagıp yolluyorum hergün içiyormuş şükür, durumu hergeçen gün iyiye gidiyor, 15 güne kadar çıkarabiliriz dedi doktor, bu süreçde moral önemli Aklıma getirmiyorum hala karnımda sanıyorum, kafaya takarsam bu sefer sütümde olmaz azalır, o bizim için savaşıyor, bende onun için 🙏