Benim oğlumda 31+4 haftalık 1580 gram doğdu 1300 grama kadar düştü Buda yenıdogan bebekler ıcın çok ıyı bırsey bızler kılo verdıgını duyunca üzülüyoruz ama sındırım sıstemlerının normal ılerleyebılmesı ıcınnbu çok onemlı bı etken yanı kılı vermeleri aslında onlar ıcın çok ıyı onemlı olan kılo verme ıslemı durduktan sonra hızlı bırsekılde kılo almaya başlayabılmelerı bızım bugün kuvezdekı 10. Günümüz solunum sıkıntımız varama çok şükür rabbıme mama alımı her geçen gün artıyor ve kılo almaya yanı başladı