Ben de 34 haftalık hamileyim 31 iken suyun azalmış ama doğuma yakın olur dedi. Bir de şekerim var ondan olabilir dedi. Çalışıyorsan izine ayrıl dedi. Bol su ve dinlen dedi. Ben 32 iken tekrar gittim. Evham mı yaptın bol su mu içtin düzelmiş dedi ama bana sanki içimi rahat ettirmek için dedi sanki. Çünkü hep sulu akıntı var. Haftaya doktora gidecem acaba bugün mü gitsem?