13 haftalığız hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri her gün 3 lt su icerim aksatmadan doktorum su icmiyosun galiba suyun az dedi 😵 her gün 3lt ictiğimi söyledim devam edelim o zaman dedi. Nasıl suyum az olabilir anlamadm 3 ltden fazlası zarar zaten 😢 bu bir tehlike mi