Canım benim bende kimyasal gebelik geçirdim. Heyecandan idrar testlerimi adet öncesi yaptığım için fark ettim. Doktorum bana herşeyin normal sağlıklı olduğunu her kadının fark etmeden kimyasal gebelik geçirdiğini anlatsada ben bir süre çok üzüldüm ilk ay bunu cok taktım fakat ikinci ay herseyi kabullenip saçmaladığımı fark ettim ve en az stresli olduğum ay yani kimyasal gebelikten sonra ki 2. Ay meleğime hamile kaldım şuan 13+0 dayız çok şükür bir sıkıntımız yok rabbim inşallah gönlüne göre versin lütfen takmamaya calıs inan hamile kalma sürecinde en önemli faktörlerden biri psikoloji. Allah evlat isteyen herkese nasip etsin 🤲🤗