Meryemce92 ben yaşadım canım kanamam geldikten sonra kı ay kendım korundum ve hormon testlerimi falan yaptırdım genel olarak temız cıktı sonraki ay hamıle kaldım çok şükür , hemen kalınıyor genel de ama ıcın rahat olsun ıstıyorsan bı genel testlernı yaptır derim