setenay-92 150620h canım bugün geldi Bebek arabası ben bayıldım çok kaliteli Internet’te çok küçük duruyor ama degıl baya büyük ben beğendim canım bılgın olsun
Mrv3dmr Deletedmom3 Kesinlikle çok güzel araba. Diğer travellere göre hafif. Tek elle kapatıp açabiliyorsun. Az yer kaplıyor. Tentesinin kapanma miktarı yeterli. Daha ne olsun.Bebeğinizle güzel günlerde kullanın inşallah..
Deletedmom3 Mrv3dmr amiin insallah birde kucuk bi araba kaldirimda asansorde kullanisli. Cok tesekkur ediyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah
__tugbaa__ Gltn35 ben daha kullanamadım hiç kargonun gelmesini bekliyorum heyecanla doğum yaklaştı die internetten almak zorunda kaldım nasıl memnun musun
brcaky Yaprak2019 bence kesinlikle alabilirsiniz ben jokerdeki tamir tadilat için gelen taleplere bakmıştım bitek inglesinanın hiçbişey yoktu ordanda zaten sağlamlığı anlaşılabiliyor😊 benimde bütçme mima xari ye yetmiyo mesela ya da 5 ay kullanacağı chiccoya anne yanına 1500 tl vermem bunun istek ve beklentiyle alakası var. Keşke dolar düşük olabilyseydi ülkemizde yurtdışında 1000 dolara satılan şeye burda milyarlar dökmezdik😂 benim kuzenimde ucuz ala ala en sonunda hesapladık 5 bin tl lik araba almış o yüzden sizi zorlamayacaksa mutlaka alın bide tavsiyem mağzadan alın ya da görün rengi çünkü mesela siyahı tam siyah gibi değil mavi alt tonlu demişti satıcı bilginiz olsun🙏🏻 Güzel günlerde kullanmak nasip olsun❤️🙏🏻
Duyguslabebegi brcaky bende kesinlikle katılıyorum size. Mesela ben chicconun sallanabilen anne yanı beşiğini alacağım hem ilk bebeğim kullanışlı olur hemde Evim müsait kaldırırım ikinci bebekte de kullanırım. Bu arada mima Yı bende çok beğeniyorum hatta bebeğim yokken bile hep aklımda o vardı ama çok hantal ağır bir araba hemde tek başıma sök tak Benim için zor olacak gibi duruyor o Sebeple vazgeçtim zaten kendi aracım olduğu için Bebek arabalını daha az kullanırım diye tahmin ediyorum. Şuan aklımda sizin aldığınız araba ve mamas papas ocarro var. Netleştırıp artık almam lazım hiç ikisini karşılaştırdınız mı acaba
merveakcy09 Bossmanager E bebekte baby&plus ın travel sistem arabası var canım1000₺civarında ben gidip gördüm bizzat kullanışlı baya bende ondan almayı planlıyorum tavsiye ederim canım😃
brcaky Mrs40 kullanışlı manevraları çok iyi ben aşırı sakar olmama rağmen hiç bir yere çarpmıyorum arabayı mesela😂 sepeti diğer arabalardan daha büyük bir de oturma yeri yenidoğanda ve diğer aparatta çok geniş daha uzun süreli kullanım sağlar. Birde bağlantı yerleri plastik değil dolayısıyla daha dayanıklı biz alırken görevli eşimi şasesine çıkartıp zıplattı hiç yamulma bükülme falan olmadı😊 trilogy biraz daha kibar apticaya göre 1-2 kg daha ağır yani benim aldığım aklınızda olsun. İyi günlerde kullanın inşallah❤️
Elcinkarahan Bossmanager Stokke aldım daha kullanmadım ama çok güzel bir ürün kullanımına göre daha pratik ve hafif bir araba istiyorsan kesinlikle doona al derim
gelin_34 Elele nin Ranger modelini tercih ettik puseti çıkınca katlandığında çok küçülüyor hem de hafif, tekerlekleri çıktığı için bagaja koyma konusunda kullanışlı olacağını düşündük. Henüz kullanmadık ama tekerlekleri manevrası çok iyi 👍🏿
Ozlemkubra gelin_34 bende elele markasına bakmayı düşünüyorum rangerı beğenip hafif diye diğer arabası aklımda kalmıştı ona bakıcaktım ama kısmet olmadı
Gltn35 @__tugbaa__ Mağazada denedik bizde evde de deniyorum arada 😁 tek dezavantajı travel olduğu için biraz ağır ama çok sağlam tekerlek manevraları cok rahat şimdilik memnun kaldım ben
RabiaOkan Bossmanager Canım ben 28/4’teyim daha alamadım çünkü param yok.😂 Ben hem travel hem de birçok bastona göre hafif olan bir araba buldum. Allah nasip ederse onu alacağım. YouTube’da videoları da var izlemeni tavsiye ederim. 7,5 kilo bir araba sadece. YOYKO CİTY SEYAHAT SİSTEM BEBEK ARABASI
EsraOzsusam Tazeanne0134 bende casual vista almak istedim ama artık üretmiyorlarmış. Siz ne zmn aldınız acaba :(
Deletedmom3 brcaky yaa bende ilk apticaya vurulmustum ama trilogy daha minnos geldi o yuzden onu tercih ettik. Gercekten inglesina bu isi biliyor. Gule gule kullanin 🌸
brcaky Deletedmom3 çok teşekkür ederim siz de güzel günlerde kullanın inşallah😊❤️ Trilogy daha kullanışlı, daha hafif aslında tercih edilebilir kesinlikle ama arada çok fiyat farkı olmayınca hadi bunu alalım diye gaza geldik😂
brcaky RabiaOkan sanırım benim yorumuma istinaden cevap vermek istediniz çünkü postu açan hanımefendi bir ithamda bulunmadı. 😊 Tavrınız alaycı gibi hissettirdi ve beni çok üzdü kaldı ki ülke için değerli meslek grubundaki kişilerin bu şekilde konuşması daha da üzdü beni… şöyle söyleme gereği hissettim mercedes alcak param varsa neden daha düşük segmentte arabaya bineyim ki bunun gösterişle ya da egoyla alakası yok tamamen sağlam olduğuna emin olmakla alakalı. Çok param olsa range rover alırdım mesela nerdeyse ölümlü kazası yok ama bütçem buna el vermiyor citrone biniyorum diye daha iyisine binene aaaa hiç akıl karı değil demek bana biraz ayıp gelirdi. Benim evime giren para aylık ortalama 15-20 bin ise 7-8 bin arabaya vermek saçma değil. Ama aylık eve giren para 5-6 binse o zaman dediğiniz gibi bu segmentteki arabaları almak çok gereksiz müsrif harcama olurdu. Umarım siz kendi bütçenize göre ve akıl sınırları içerisinde araba bulabilirsiniz önemli olan 200 lirada olsa 15 bin tl de olsa o eşyalarla güzel anılar biriktirebilmek🙏🏻❤️