Ben de stokkenin görseline vurulmuş bir anne adayıyım ama kullanım açısında pratik olmadığını araştırmalarımız sonucu öğrendik. Sonrasında mağazada deneyip internetten mamas papas ocarro aldık set halinde. Katlanması falan çok pratik, çok hafif değil ama aşırı hantal da değil ve yola oturuşu çok sağlam. Kesinlikle denedikten sonra diğer arabaları da deneyince farkı çok iyi anlıyorsunuz nacizane tavsiyem 😊