Rabia30-Adem kimyasal gebelik cnm büyük ihtimalle, üzülme bende iki defa kürtaj oldum , kanpıhtılaşmam çıktı genetik testte bu bebeğime hamile kaldım betahcg güzel şekilde arttı ve hemen kan sulandırıcı hap ve iğneye başladık rabbime şükürler olsun suan 28. Haftamdayım , bende çok ağladım üzüldüm ama herşeyin gerçekten bir zamanı var buna emin ol allah birşeyi nasip etmiyorsa vardır bir bildiği