Doktora birşey de soramadım diş Gebelik mi bu yoksa kimyasal Gebelik mi. Sonra dan yükselme imkanı yok zaten doktor da aynı şeyi söyledi 10 gün daha bekliyeceğim eğer yükselmezse adet söktürücü verecekmiş inşallah yükselir diye ümid ediyorum,okadar çok yoruldum ki anlatamam kızlar iki defa kürtaj oldum kalbi durdu bebeklerimin (bende kan pıhtılaşması var) ama şimdi niye böyle oldu acaba tam sevindim hamile kaldim diye ama yine olmadi acaba başka birseymi var bende anlamadım gitti