gulcingulcin evet. 32. Hafta dolduğunda yani doğuma 8 hafta kaldığında doğum iznine ayrılıyoruz. 32. Hafta dolmadan 4 gün önce hastaneye gittim. Doktor çalışabilir raporumu hazırladı. Üzerine olması gereken tarihi yazdı ama. hastaneye gittiğim tarihi yazmadı yani 4 gün sonranın tarihini yazdı rapor başlangıcı olarak