Özeller de nasıl oluyor bilmiyorum ama çalışamaz raporu bile alsanız doğumdan önce idari izinli olduğunuz gün kadar doğumdan sonrasına aktarılıyor demişti bizim personel özlük.
Benim durumum biraz daha farklı. Hastanede çalışıyorum o gün hamile sağlık personeline idari izinleri iptal etmişlerdi. Doktorum 29.haftamda heyet raporu çıkardı 33. Haftaya kadar. 33 te gel kontrole demişti. Bugun tam 31+6 günlüğüz. Dün doktorla konuştum sıkıntı yok haftaya çalışma listesi belli olucak benm olduğum gün gelirsin dedi.
Özelde başka bir doktora gidiyoruz 2 gün önce gittik kontrole diye. (orda şu an için korona vakası yok) oradaki doktor bir an önce heyeti bozdurup çalışamaz alıp idari izin için belge imzalaman gerekir diye söyledi. Tedirgin oldum ama kendi doktorum buna gerek duymadı.