Kızlaaar 35 hafta 3 günlüğüz, bebeğim doğum pozisyonunu almış 🙈 heyecan korku herşey karıştı bende elimi kolumu nere koycağımı bilmiyorum heyecandan. Doktor 17’ sine kadar bekleyelim doğacak mı dedi 38 haftalık oluyoruz 17 nisanda yine gelmezse 40 haftaya kadar bekleriz baktık aksilik var sezaryen olur dedi. Sizin bebekler ne zaman doğum kanalına girdi ve kaçıncı haftada geldiler dünyaya 😍 kilosu da 2700-2800 arası dedi çok şükür 🙏