Geceliğimi ve sabahlığımı muhtemelen Penti den alırım diye düşünüyorum.
Gümüş kapaklar Silverette
Ped için her zaman Kotex kullanırım. Bana kalırsa en yumuşak ve rahat olanı o. Zaten ekstra kanatlısı da var. Yetişkin bezi olarak da Depend’in külot şeklinde pedleri var.
Emzirme sütyenini de yine Penti den alırım çünkü göğüs ölçülerinden vs. çok memnunum. Normalde giydiklerim de Penti. Malum desteksiz ve terletmeyen sütyen bulmak çok zor.
Süt pompası için Lansinoh 2’si bir arada Elektrikli Pompayı alacağım. Araştırdım. İhtıyaç duyabileceğim özelliklere sahip bir de en iyi pompalar içindeki en uygun fiyatlısı buydu. (Yukarıda yazmayı unutmuşum bir de süt saklama kabı almanız lazım ki sütü sağınca içine koyabilmek adına. Onu da eczaneden alırım yani özel bir marka düşünmedim)
En çok unutulan bir başka şey de annenin hastaneden çıkarken giymesi için günlük kıyafetmiş. 😁 Onu da koyun çantanıza, sakın unutmayın. Gece doğum yapabilirsiniz, soğuk olabilir diye bir hırka alın mutlaka. Ayakkabı giyemeyeceğiniz için rahat bir terlik alın. Bu kadar yani. Biraz uzun oldu ama hepsini yazdım. 🤗