Sueda29 canim ben valla pazar ürünü aldim geceliklerimi 25 tl ye aldim zaten kanamamiz olacak, sütümüz akacak batacak o gecelikler öyle pahali olmasina gerek yok hastanede 1 gün tutacaklar zaten terliğimi a101 den aldim 10 liraya, çoraplar yine pazardan 1 lira, ic camasirlari oyle 3 liraya 5 liraya evde de yikayip giysen yine idarelik olsun hepsi batacak tavsiye ederim pazar ürünü düz sepet ürünü al yika ütüle ohhh miss gibi ❤❤