KaderKrmazAlva Sabihay aynen öyle bende çok ümütsizdim ama dönmesi çok sevindirdi beni sonuçta Benim ilk gebeligim sezeryan olmak istemiyorum canım 😘🤭🙁
SumeyyeYahya 34 de gittigimde dr da bana aynisini demisti donmezse sezeryan diye. 36 haftalikken dondu benim oglum. Suan 39 haftaligiz bekliyorz
yefeninannesi Sergiz henüz bi şey demedi bir sonraki randevum da soracağım sadece gün geçtikçe dönmesi zorlaşır demişti bakalım bir daha ki randevuda sezeryandan bahsedecek mi