Kızlar benim bebeğimde tersti ve iri bi bebekti kendimde çok kiloluydum doktor 33den sonra dönmez sesi dönsene çok zor döner dedi sezeryan olursun büyük ihtimalle dedi bende hiç sezeryan istemiyorum bunu araştırdım internetten ne yapmam gerek die sonra bi baktım baba ve anne bebekle konuşursa dönmesi için onu ikna ederse bu birinci Seçenek ikinicisi tam kaşıkların oraya kulaklıktan müzik açıp kasıklaramı koydum kulaklığı sessiz bi ortamda 1saat öyle kaldık çünkü bebek sese doğru yöneliyormuş ve öğün karnım çok agrıdı ertesi günü kontrollüm vardı doktor sen ne yaptın bebek dönmüş dedi 😊😊