Teşekkür ederim yorumlarınız için sağooluun 🙏🏼 Çok tedirgin stresli bi dönemden geçiyoruz inşallah sonumuz hayırlı olur 🙏🏼 Aşıyı oldum bugün gidip çok şükür 1 ay sonra 2. Dozu olacakmışım bakalım artık o zaman durum neyi gösterecek. Yaptırmak isteyenlerede tavsiyem ortalık daha kötü olmadan bence gidip yaptırın aklınızda kalmasın en azından tabi sıkı önlem alıp 🥰🙏🏼