Duygukd92 bende 13+3 üm ve aynı kaygıyı bende yaşıyorum acaba iyi midir sorun yoktur inşallah diye . Annelik böyle birşey olsa gerek ☺️. Tamamen hissedene kadar bu kaygıyı yaşayacağız sanırım. Onun dışında eski mide bulantım yok şükür ama tamamen geçmiş değil iştah durumum eskisi gibi. Sürekli yemek yemek isteyen durumda değilim. Bizim sadece ikili tarama da kombine riskimiz 1/1289 çıktı cut off değeri altında doktor da normal dedi ama tedbir amaçlı nifty testi yaptırdık onun sonucunu bekliyoruz hayırlısı ile. Yeterki sağlıklı olsun yavrularımız🙏🏻🙏🏻